fbpx
  • 27 kwietnia 2021

CEMEX Polska po raz czwarty nagrodzony Złotym Godłem Konsumencki Lider Jakości

CEMEX Polska po raz czwarty nagrodzony Złotym Godłem Konsumencki Lider Jakości

CEMEX Polska po raz czwarty nagrodzony Złotym Godłem Konsumencki Lider Jakości 500 500 PLGBC

Materiał partnera

Złote Godło Konsumencki Lider Jakości 2021 w kategorii „Cement” zostało przyznane CEMEX Polska. Firma już po raz czwarty została nagrodzona za najwyższą jakość swoich produktów i usług oraz wyróżniona za reputację na rynku cementu w Polsce.

Program Konsumencki Lider Jakości 2021 stanowi podsumowanie ogólnopolskich badań konsumenckich, które w ostatniej, 11. edycji, przeprowadzono na grupie ponad 15 tys. osób. Ich opinie pozwalają wybrać liderów jakości w różnych kategoriach produktowych.

O przyznaniu godła decydowały m.in. takie czynniki jak dostępność produktu, poziom cen, design/wygląd opakowania, jakość oraz doświadczenie rynkowe. Wyniki poszczególnych firm klasyfikują je do otrzymania godła Złotego, Srebrnego lub Brązowego.

W kategorii „Cement” respondenci uznali CEMEX za markę najlepszą pod względem jakości, która kojarzona jest z niezawodnością i wytrzymałością. CEMEX był również wymieniany jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii produktowej. Pozwoliło to firmie już po raz czwarty uzyskać najwyższe wyróżnienie.

– Konsumenci będący bezpośrednimi użytkownikami i nabywcami naszych produktów stanowią wyznacznik wielkości popytu i zadowolenia naszych klientów. Przyznane Złote Godło świadczy o tym, że jako firma nieustannie dążymy we właściwym kierunku. Nasze produkty są postrzegane jako najlepsze na rynku i chcemy, by z roku na rok ich jakość rosła – mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu CEMEX Polska.

Program Konsumencki Lider Jakości to inicjatywa redakcji „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Cyklicznie wykonywane badania konsumenckie stanowią uznane źródło informacji o polskim rynku produktów, czynników świadczących o wysokiej jakości poszczególnego asortymentu oraz zmian preferencji konsumentów w kolejnych latach.