• 26 czerwca 2023

Galeria osobliwości biurowych Globalworth

Galeria osobliwości biurowych Globalworth

Galeria osobliwości biurowych Globalworth 1024 638 PLGBC

Materiał partnera

Globalworth, jako organizacja o zorientowanych na człowieka wartościach, wierzy, że sztuka odgrywa ogromną rolę w tworzeniu i angażowaniu społeczności. Aby zobrazować i uchwycić wyjątkowość polskiego portfolio firmy, Globalworth zaprosiło grupę artystów o dużym potencjale, którzy podjęli się uchwycenia charakteru projektów firmy w swoich dziełach. W efekcie powstały wyjątkowe ilustracje, zaimplementowane w materiałach marketingowych. Marka planuje je również przenieść do wnętrz wybranych obiektów. Kampania „Galeria osobliwości biurowych” to sposób na podzielenie się z szerszą publicznością efektami artystycznej współpracy, której głównym efektem są oryginalnie ilustrowane broszury projektowe.

Zaproszeni do współpracy artyści to często doświadczeni i cenieni w Polsce ilustratorzy, bardzo skrupulatnie dobrani do każdego z obiektów należących do Globalworth.

– Staraliśmy się jak najlepiej dopasować styl artysty do danego budynku, ponieważ każdy z nich jest inny, ma swój charakter i klimat, który definiuje nie tylko jego architektura, ale też najemcy tworzący jego społeczność i atmosferę. Zależało nam też na tym, aby wybrany ilustrator jak najlepiej zrozumiał oraz poczuł obiekt i oddał to w swoich pracach. Kolejnym celem było odczarowanie broszur sprzedażowych, które dzięki ilustracjom stały się nie tylko ciekawsze, ale również bardziej oryginalne, a jednocześnie dały nam możliwość nieszablonowej współpracy z artystami i przeniesienia ducha ich prac do budynków i prezentowania ich najemcom – mówi Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland.

Do „Galerii osobliwości biurowych” wybrano 11 inwestycji z polskiego portfela Globalworth. Artyści stworzyli niezwykłe ilustracje, które stały się częścią materiałów marketingowych dla wybranych inwestycji biurowych i wielofunkcyjnych. Na tym jednak współpraca z Globalworth się nie kończy.

– Unikatowe okładki broszur stanowią świetny materiał na plakaty, które na pewno będziemy chcieli promować i rozdawać wśród naszych najemców i klientów. Mamy też wiele pomysłów na przeniesienie tego projektu do wnętrz biurowców Globalworth. Już teraz wybrani artyści projektują w kilku przypadkach elementy dekoracyjne do lobby naszych budynków. Chcemy także, aby ich sztuka gościła u nas w formie wystaw i podróżowała. Projekt planujemy zakończyć w IV kwartale tego roku i wtedy też urządzimy serię wernisaży prac artystów z ich udziałem oraz podsumowaniem całej akcji. To przemyślany i długofalowy projekt. Sztuka od zawsze była w DNA naszej firmy, dlatego z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy do jego realizacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy z artystami i agencją kreatywną Urban Jungle, która nas w tym projekcie wspierała. Dzięki temu udało się w sposób oryginalny wpleść sztukę w materiały sprzedażowe, co nie było zadaniem łatwym i na pewno jest przedsięwzięciem wyjątkowym i niespotykanym na rynku biurowym – Monika Zwolińska, Marketing Project Manager w Globalworth Poland.

Wszystkie broszury artystyczne będą dostępne w wersji elektronicznej, a ponadto drukowane na wysokiej jakości papierze i w niskich nakładach.

Na premierowy projekt został wybrany Quattro Business Park z zestawem wspaniałych prac przygotowanych przez krakowską artystkę Joannę Dobranowską. Jej radosne ilustracje doskonale oddają ducha Quattro, czyli miejsca, w którym najważniejsza jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.

Broszura artystyczna Quattro Business Park dostępna jest na tej stronie.

Kolejni artyści i ich dzieła zostaną zaprezentowani już wkrótce!

 

Opracowanie: Globalworth

Skip to content