Jeśli mowa jest srebrem, a milczenie złotem, to budowanie pozytywnych relacji z klientem jest prawdziwym diamentem. Oszlifuj swoje customer experience i poznaj bogactwo, jakie daje ta umiejętność.

Budowanie relacji z klientem, czyli customer experience (CX) to temat, który powinien być bliski każdemu agentowi nieruchomości. Dlaczego? Bo zarządzanie wrażeniem i odczuciami klienta wynikającymi z kontaktu z biurem nieruchomości to sprawa bardzo istotna w czasach, gdy konkurencję dzieli od nas często tylko jeden klik. Współczesne budowanie relacji z klientem obejmuje znacznie więcej niż tradycyjnie rozumianą wysoką jakość obsługi i spełnianie oczekiwań klienta. Pozytywny customer experience to maksymalne zaangażowanie klienta we współpracę, wymianę myśli, dialog – a to wszystko przy wykorzystaniu technologii: social media, komunikatorów, botów, autoresponderów czy oprogramowania w chmurze. Nie wystarczy już być dobrym – trzeba też dobrze się “sprzedać”. Ba, klienci – zwłaszcza młodsi – niejednokrotnie bardziej cenią “wirtual” i technologiczne wodotryski niż “real” i solidne nieruchomościowe “rzemiosło”.

Jeśli nie wiesz, jak budować pozytywne relacje z klientami, zapraszamy na szkolenie w ramach Keller Williams University! Podczas 6 godzin zajęć Adam przedstawi najlepsze praktyki oraz sprawdzone sposoby i techniki, dzięki którym w ciągu 30 kolejnych dni znacząco podniesiesz poziom satysfakcji i zaangażowania klienta. Dowiesz się między innymi:

  • Jak dokonać ewaluacji i stworzyć własny program poprawy relacji z klientem
  • Czym jest tzw. customer journey i jak ją mapować
  • Na czym polega komunikacja ukierunkowana na klienta
  • Jak wsłuchiwać się w głos klienta (VOC) i przekładać go na “akcje”
  • W jaki sposób osiągnąć doskonałość w zakresie customer experience (no, może prawie doskonałość)

Adam podzieli się też najnowszymi wynikami badań nad preferencjami klientów w zakresie CX, co będzie dodatkową wskazówką kierującą na właściwy tor działania.

Czy jesteś gotowy na to wyzwanie?

Adam jest doświadczonym doradcą i pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. To fan komunikacji miejskiej, pracy zdalnej i rozwiązań cloud computing. Największą efektywność osiąga inspirowany gwarem ludzi i muzyką, przełączając się między klawiaturą notebooka, ekranem tabletu, smartfona i oczywiście kolejnymi kawami podczas spotkań, ustaleń i finalizacji kolejnych projektów.

Podobne informacje