• 28 września 2022

Jesteśmy dla Ciebie – kampania E.ON Polska

Jesteśmy dla Ciebie – kampania E.ON Polska

Jesteśmy dla Ciebie – kampania E.ON Polska 1024 512 PLGBC

Materiał partnera

Wystartowała kampania E.ON na temat wysokiego poziomu jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia, z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.

Kampania E.ON ma niestandardową formę, ponieważ odbiorcy mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić przekaz.

– W E.ON klienci są dla nas najważniejsi. Nasza obsługa jest na najwyższym poziomie, szybka i kompetentna. Znamy naszych klientów, wiemy, że tego od nas oczekują. Dzięki takiemu podejściu i naszym rozwiązaniom online mogą szybko i bezproblemowo załatwić swoje sprawy. Regularnie badamy ich satysfakcję i cieszymy się, że wyniki to potwierdzają – podkreśla Piotr Bonecki, menedżer marketingu w E.ON Polska. – Realizujemy ankiety, do których zapraszamy losowo wybranych klientów. Widzimy w nich, że zauważają i doceniają rozwiązania, które oferujemy. Podkreślają też wysoką jakość komunikacji z naszymi doradcami.

Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.

Kampania będzie trwała cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.