• 7 listopada 2022

Panattoni rozwija zielone struktury

Panattoni rozwija zielone struktury

Panattoni rozwija zielone struktury 1024 536 PLGBC

Materiał partnera

Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, poszerza struktury związane ze zrównoważonym rozwojem i tworzy stanowisko ESG Advisor. Funkcję objęła Ewelina Ciuchta, wcześniej przez 12 lat szefowa działu Corporate w Agencji Konkret PR – a obecnie Human Signs – obsługującej m.in. Panattoni.

Objęcie stanowiska jest naturalną kontynuacją ostatnich aktywności. Ewelina Ciuchta jest tegoroczną absolwentką studiów podyplomowych „CSR. Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy” w Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzonych w ramach współpracy Zespołu Deloitte Sustainability Consulting Central Europe pod kierunkiem Ireny Picholi oraz Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem prof. ALK dr hab. Bolesława Roka. Ponadto w ramach obsługi Panattoni przez Agencję Human Signs przez ostatnie 3 lata ściśle zajmowała się tematyką zrównoważonego rozwoju i ESG.

Ewelina Ciuchta jako ESG Advisor zajmie się m.in. doradztwem w zakresie standardów związanych ze zrównoważonym rozwojem, współtworzeniem i koordynacją polityki ESG wraz z raportowaniem niefinansowym, oraz komunikacją w tym zakresie.

To ważne wsparcie dla firmy, która od początku swojej działalności w Europie stawia na zrównoważony rozwój. Firma skutecznie wciela w życie zieloną koncepcję „Go Earthwise with Panattoni” oraz nieustannie rozwija dział Sustainability, odpowiedzialny za wdrażanie zasad polityki ESG w samej firmie, jak i wszystkich budowanych przez dewelopera obiektach przemysłowych, poddawanych rygorystycznej ocenie środowiskowej metodą BREEAM na poziomie Excellent.

Ewelina Ciuchta przez 20 lat związana była z branżą Public Relations. Przez ostatnie 12 lat pełniła stanowisko Corporate PR Director w agencji KonkretPR, która w 2020 r. zmieniła szyld na Human Signs. W tym czasie tworzyła i realizowała wielopoziomowe kampanie marketingowe i PR m.in. dla sektora nieruchomości komercyjnych (w tym funduszy), finansowego i logistycznego, ale także branży lifestylowej. Przy wielu projektach była również odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną oraz employer branding. W portfolio obsługiwanych przez jej dział firm był m.in. Villeroy & Boch, Jungheinrich Polska, Heitman (WTT, Marynarska Business Park), Krajowa Izba Doradców Podatkowych, Sage, Dachser, Aston Martin, Diesel, Bacardi. Na rzecz Panattoni działała ostatnie kilkanaście lat.

Ewelina jest absolwentką Zakładu Filozofii Nowożytnej oraz Zakładu Estetyki Instytutu Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie jest kostiumolożką – tworzy i szyje ubrania do przedstawień teatralnych. Miłośniczka zwierząt, ma dwa adoptowane psy Cane Corso. Wegetarianka od 30 lat.