• 22 kwietnia 2020

#PLGBCDzieńZiemi_Aluprof

#PLGBCDzieńZiemi_Aluprof

#PLGBCDzieńZiemi_Aluprof 686 314 PLGBC

Materiał Partnera

Globalna gospodarka jest zainfekowana koronawirusem. Straty sięgają miliardów dolarów tygodniowo. Ekonomiści mówią o przerwanym łańcuchu dostaw i stratach nie do odrobienia. Nie istnieje dziś dziedzina, która pozostaje bez wpływu tej globalnej pandemii. Czy możemy w tym trudnym czasie poszukać innej perspektywy? Jaśniejszej, pomagającej nam spojrzeć na nasze codzienne sprawy trochę inaczej? „Natura nie potrzebuje ludzi. Ludzie potrzebują natury” – to temat promowanej przez celebrytów kampanii, Nature Is Speaking, rozpoczętej przez Conservation International (CI).

Seria krótkich filmów, w których wystąpili niektórzy z największych aktorów Hollywood, w tym Penélope Cruz, Harrison Ford, Edward Norton, Robert Redford, Julia Roberts, Ian Somerhalder i Kevin Spacey, ujawnia poważne obawy dotyczące sposobu, w jaki ludzie traktują Ziemię. Pierwszym filmem uruchomionym w tej serii CI jest “Matka Natura”, jego narratorką zaś jest Julia Roberts. „Zawsze byłam ekologiem, ale moje życie zmieniło się w dniu, w którym pojawiły się dzieci” – powiedziała Julia Roberts na stronie internetowej CI. „Uświadomiłam sobie, że nie zrobiłam wystarczająco dużo, aby chronić planetę. Ludzie potrzebują natury i oczywiście chcę, aby moje dzieci miały szansę ją poznać”.

Obejrzyj ten prowokujący do myślenia film, stań twarzą w twarz z Matką Naturą i dowiedz się, jak „twoje działania decydują o twoim losie”.

https://www.conservation.org/nature-is-speaking/julia-roberts-is-mother-nature

To dobry moment dla przypomnienia działań Grupy Kęty na rzecz CSR:

Bądź aktywny i dołącz do naszych inicjatyw: