Materiał partnera
Wspieranie niskoemisyjnego transportu oraz tworzenie miejsc przyjaznych pracownikom od zawsze są w DNA Prologis. Dlatego zgodnie z ideą PARKlife™ firma wspiera takie rozwiązania, które pomagają dbać o środowisko i otoczenie wokół nas. Ułatwia korzystanie z transportu publicznego – buduje przystanki autobusowe w pobliżu parków i stacje ładowania samochodów elektrycznych. Zachęca także do dojazdów do pracy rowerem – stawia wiaty dla rowerów czy stacje ich naprawy.
Właśnie dlatego firma zaprosiła pracowników pięciu parków logistycznych Prologis do udziału w akcji Rowerowe SPA – czyli serwis rowerowy. Każdy z pracowników mógł zostawić jednoślad profesjonalnej ekipie serwisowej i po kilku godzinach odebrać swój pojazd z wyregulowanymi hamulcami, nasmarowanym łańcuchem czy dokręconymi śrubkami – wszystko według potrzeb i oceny stanu technicznego dwukołowca.
W Chorzowie, Rudzie Śląskiej, na warszawskim Żeraniu i w dwóch parkach we Wrocławiu ekipy serwisowe zadbały łącznie aż o 138 rowerów. Część chętnych zostawiała rowery, na których przyjechała do pracy, inni dowozili je samochodami – czasem były to rowery całej rodziny! Wszystko po to, by cykliści czuli się na nich bezpiecznie, a jazda po miejskich i leśnych ścieżkach była czystą przyjemnością.
Entuzjazm i zadowolenie, z jakimi spotkała się ta akcja, zachęca Prologis do kontynuowania w przyszłości równie angażujących i potrzebnych przedsięwzięć. Firma będzie podejmować kolejne działania, by przestrzeń wokół była przyjazna, zielona i wolna od CO2.
Niezależnie od tego, czy chodzi o zadowolenie Klienta, bezpieczeństwo ludzi pracujących w naszych parkach, czy promowanie niskoemisyjnego transportu, dbanie o środowisko jest… MADE in Prologis.
