fbpx
  • 13 października 2021

TworzyMY mapę warszawskich eko firm i instytucji

TworzyMY mapę warszawskich eko firm i instytucji

TworzyMY mapę warszawskich eko firm i instytucji 1024 512 PLGBC

Materiał partnera

Świadomość pogłębiających się zmian klimatu motywuje ludzi do ograniczania konsumpcji oraz zakupu produktów wytwarzanych w sposób zrównoważony i bezpieczny dla środowiska. Innogy Polska zauważa skutki zmian klimatycznych i chce im przeciwdziałać. Takiej samej ekopostawy oczekuje od firm i instytucji, z których usług korzysta.

Społecznie i ekologicznie odpowiedzialni konsumenci stanowią coraz liczniejszą grupę. To sprawia, że firmy i instytucje, które wdrażają strategię bazującą na zrównoważonym rozwoju, dbające o swój wpływ na środowisko, zyskują coraz większą przewagę konkurencyjną na rynku. Konsument, który prezentuje postawy proekologiczne, w pierwszej kolejności skorzysta z produktów i usług oferowanych przez firmy, dla których działalność prowadzona z poszanowaniem środowiska jest tak samo istotna, jak dla niego samego.

W innogy Polska, która jest częścią międzynarodowej grupy energetycznej E.ON, wierzy się, że dzięki wspólnym działaniom możemy osiągnąć więcej. Ekologia ma dla firmy kluczowe znaczenie, dlatego razem z klientami chce troszczyć się o środowisko.

Poszukując dobrych praktyk i rozwiązań, które będą odpowiedzią na obserwowane zmiany klimatu, firma stworzyła wirtualną mapę warszawskich eko firm i instytucji. W jednym miejscu chce zebrać inicjatywy, które pomagają stolicy być bardziej zieloną. Na mapie oznacza miejsca, w których wykorzystuje się energię z odnawialnych źródeł, dba się o efektywność energetyczną, stosuje się materiały i produkty pochodzące z recyklingu, ogranicza się zużycie plastiku czy zazielenia się przestrzeń. Wspólnym mianownikiem tych wszystkich inicjatyw jest ograniczanie wpływu na środowisko, przeciwdziałanie zmianom klimatu oraz poprawa jakości życia mieszkańców Warszawy. Akcja jest skierowana do firm oraz instytucji, niezależnie od wielkości oraz branży. Innogy Polska zachęca do zgłaszania zarówno długotrwałych, rozbudowanych inicjatyw, jak i tych mniejszych, bo wierzy, że nawet niewielkie zmiany mają duże znaczenie.

Firma chce, aby mapa była inspiracją dla innych i by stanowiła przewodnik dla świadomych konsumentów, którzy chcą korzystać z usług i produktów odpowiedzialnych firm i instytucji.