14 LUTEGO 2025
CZAS CZYTANIA: 1 MIN

PLGBC patronem merytorycznym kampanii TERMOMODERNIZACJA + DOBRY MONTAŻ

Aktualności

Rusza nowa, 11. edycja ogólnopolskiej kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”. Organizowana przez Związek POiD akcja edukuje i inspiruje odbiorców, promując korzyści płynące z głębokiej termomodernizacji budynków z dobrym montażem. Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC dołączyło jako patron merytoryczny.

PLGBC patronem merytorycznym kampanii TERMOMODERNIZACJA + DOBRY MONTAŻ

Termomodernizacja zwiększa efektywność energetyczną budynków, oszczędza energię, pieniądze, cenne zasoby i poprawia komfort życia. Samo zastosowanie nowoczesnych produktów, takich jak styropian, okna, drzwi czy pompy ciepła, jednak nie wystarczy – kluczowe znaczenie ma ich dobry montaż, który zapewnia szczelność, trwałość i osiągnięcie optymalnych efektów inwestycji.
O korzyściach płynących z dobrze wykonanej termomodernizacji budynków mówi kampania „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”.
Najnowsza odsłona to już 11. edycja realizowanej od 2014 r. akcji. Kampania podkreśla, że dzięki termomodernizacji dom jest oszczędny w eksploatacji i zapewnia komfort przez cały rok – jest ciepły zimą oraz przyjemnie chłodny latem.

– Fala termomodernizacji to ogromne wyzwanie dla każdego, a jednocześnie szansa na duży pakiet korzyści. Dlatego w ramach kampanii inspirujemy i edukujemy na temat głębokiej termomodernizacji z dobrym montażem. Mówimy o tym, jakie są zalety takiej inwestycji, a także doradzamy, jakie rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak otrzymać dofinansowanie – wyjaśnia Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora kampanii.

Nowa edycja kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ” wystartowała w lutym br. i poprzez wielokanałową komunikację dociera do odbiorców, przede wszystkim inwestorów indywidualnych, którzy są w trakcie projektowania, budowy lub remontu swojego domu i planują termomodernizację budynku. Część działań akcji jest również skierowana do doradców w punktach dystrybucji wyrobów służących do termomodernizacji, monterów tego typu rozwiązań, oraz do nauczycieli i uczniów szkół branżowych, którzy kształcą się w zawodach związanych z budownictwem.

Partnerzy kampanii: FAKRO, GLASSOLUTIONS, GREE, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISHOME, MIDEA, NYXON, PORTA, PROLINE, POLSKIE STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW STYROPIANU, SOMFY, SOUDAL, STALPRODUKT-ZAMOŚĆ, WIŚNIOWSKI.

Patroni honorowi: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Patroni merytoryczni: APPLiA Polska, Instytut Techniki Budowlanej, Polska Izba Budownictwa, Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Porozumienie Branżowe na Rzecz Efektywności Energetycznej POBE, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, Polski Związek Producentów i Przetwórców Izolacji Poliuretanowych PUR i PIR „SIPUR”.

Więcej informacji: dobrymontaz.com