Forum Dostępności
Ruszyła sprzedaż biletów na najważniejsze wydarzenie w branży projektowania uniwersalnego i dostępności architektonicznej w Polsce – Forum Dostępności. 2 edycja konferencji odbędzie się w dniach 5-6 listopada br. w Poznaniu. Skierowana jest do architektów, projektantów, koordynatorów dostępności, zarządców nieruchomości, przedstawicieli branży deweloperskiej i budowlanej, administracji i podmiotów publicznych, wzornictwa przemysłowego.

Podczas drugiej edycji Forum Dostępności eksperci będą rozmawiać o tym jak najnowsze trendy w dostępności i projektowaniu uniwersalnym będą kształtować rzeczywistość i nasze życie oraz jak cyfryzacja, globalizacja, zmiany demograficzne i klimatyczne zmieniają architekturę, przestrzeń publiczną i przedmioty codziennego użytku. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych dotyczących dostępności w budynkach mieszkalnych, hotelach czy obiektach najmu instytucjonalnego, a także w ochronie zdrowia i bankach.
Forum Dostępności to nie tylko część merytoryczna, ale również bogata strefa wystawiennicza, gdzie firmy prezentują najlepsze inicjatywy i produkty z segmentu accessibility, smart access i universal design. Jest to centrum wymiany pomysłów i doświadczeń oraz możliwość znalezienia partnerów do współpracy przy innowacyjnych projektach. Wśród wystawców znajdą się również marki znane z projektowania uniwersalnego, producenci: mebli biurowych, mebli dla domu, łazienek, kuchni, produktów związanych z życiem codziennym, zabawą, sportem, pracą i przestrzenią publiczną – takich, z których mogą korzystać wszyscy.
PLGBC jest Patronem Honorowym wydarzenia.